dissabte, 6 de febrer del 2010

Les peces estan preparades...



...i ja sabem qui les mourà.


Ho sé i no tinc perdó, feia molt de temps que no em passava per aquí; però és que entre una cosa i l’altre, els exàmens i algun viatget....ni hi he pensat.

Però ara, senyors meus, ja tinc un bon motiu per actualitzar aquest el meu blog: comença la sisena – i última – temporada de LOST! I això sempre és un bon motiu de conversa. Per descomptat no em vaig poder aguantar – tot i que ho vaig intentar – i l’endemà de l’estrena no vaig poder evitar veure el capítol.

Com ja és sabut “Cuatro” emetrà els capítols una setmana després de l’estrena, que cau en dimarts. I això castellerament – i volent enllaçar el tema d’una manera certament estranya – ens preocupa. Si, no és per prendre-s’ho en broma, doncs l’assaig de dimarts acaba a les 22h i Lost comença a les 22:15h, una mica just. Ja he sentit gent que vol proposar canviar directament el dia d’assaig, jo proposaria a la Colla que posés pantalla gegant després dels assajos de dimarts – fet que a més serviria d’incentiu – i problema resolt.

A part d’aquest gran esdeveniment – de gran importància – avui hem tingut assemblea i sembla ser que el Jordi Crespo seguirà sent el nostre Gran Cap de Colla, apostant per seguir el ritme establert i mantenir el nivell.

Però encara hi ha més! Si deixar de tenir goteres era un tema que feia anys que arrossegàvem, el tema vestuaris femenins no era menys. Però senyores, sembla que els nostres dies de cues per canviar-nos, sense espai i amb preses, han acabat. Comencen les reformes dels vestuaris!!!!

Sembla que bufen vents a favor i que a poc a poc tot torna a lloc. Tot torna a començar de nou i ens haurem d’esforçar per tornar al nivell a assolit i mantenir-lo, fent que aquest sigui un habitual i no pas un estrany. El que està clar i es fa evident, són les ganes que té la gent de continuar fent-nos grans. Les peces ja es mouen.


I una servidora ja té ganes de tornar a notar papallones a la panxa.

I jove jove jove!!