dimarts, 12 d’agost del 2008

7 dies


Si espartanos, només queden set dies per la Festa Major petita de la ciutat, Sant Magí. El dia D és a tocar. Avui hem fet l’últim assaig abans d’aquest dia tant esperat, valoració? IMPRESSIONANTMENT IMPRESSIONANT, el considero el millor assaig de la temporada: amb molta, moltíssima gent – més que molts divendres – fet que demostra que s’ha aconseguit il•lusionar a la gent i que si, que ens ho estem creien, jo m’ho crec. Les estrelles de la nit, primer el 3d9f fins sisens – algú vol una de patates? -, no l’he vist però a sota jo estava bé. Demà també sortirà la foto al diari? No, a nosaltres no ens cal, mira si no ens cal que hi posem sisens i no el tirem per Sant Magí! La segona estrella de la night ha estat el 4d9f fins quints, a sota perfecte i els pisos superiors m’han dit que també, el folre algo treballat, però com ha dit el Gran Cap de Colla “la perfecció no existeix”. La frase de la nit : “la Jove lluita!!!” dita pel Gran Cap de Colla durant la prova del 4. És la frase.

Aquest divendres després de l’actuació – amb Xiquets de Reus -, assaig de pinya i folre de 3 i 4. I diumenge – també amb Xiquets de Reus – actuació a la Canonja, plaça que s’està tornant tot un clàssic, la prèvia a Sant Magí.
Dilluns 18 es fa el pilar de l’arribada de l’aigua – pilar que em perdré, i mira que aquest no me’l perdo des de fa temps – i com cada any, suposo que l’Indio farà de baix tot celebrant el seu aniversari, esperem que aquest any no passi lo de l’anterior si-us-plau.

I tothom a dormir a una hora prudent (jaa!) que l’endemà em d’estar frescos com unes roses per descarregar grans castells i repartir moltes bufetades. Hem d’estar serens per celebrar una bona diada, i a la processó ja canviarà la cosa...i a fer el pilar caminant – que està molt macu – amb debutants – que està preciós – l’Olga a terços i el Sandro d’enxaneta (al final va el Carles de baix?) – compte amb el cable! – però aquest any ja no em preocupa el cable, demostrarem que la tercera va la vençuda!

Quin panorama presenta Sant Magí? Doncs un de molt bo. Aquest any es celebrarà una actuació que “ni antaño”, si comptem la gran possibilitat de que matalassos tiri el 3d9f. Serà una actuació d’aquelles de “fer ciutat” i “tornar a fer de Tarragona un punt de referència casteller”.

Espartanos, senyors, senyores, els desitjo unes bones festes de Sant Magí amb molta aigua, alfàbrega i grans castells.

I jove jove jove!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats

jo us vindré a fer pinya! pero amb una condició, q no em fotis bronca per que també hi aniré a l'altre colla. :P VINGA VA! TARRAGONA HA DE RECUPERAR LES BONES ACTUACIONS I BONS CASTELLS!
frikilandi

Anònim ha dit...

aquesta nena on estava l'any passat?

Anònim ha dit...

tranquila q foto no pero el ribera ja us ha fet la propaganda