dilluns, 25 de maig del 2009

Diada del Local

Començaré parlant de l’assaig de divendres, si senyors, bon assaig: gran prova de 4d7 net i senceret, de 9d7 net fins actoxador i també la millor prova de 2d8f de la temporada.

El Gran Cap de Colla no deixava gaires pistes del que feríem de cara a la diada del local, simplement va anunciar que s’estrenaria un castell.

I avui em desperto, disposada a anar a una actuació interessant i ma mare em diu que el Fibra – tiet Fibra – està amb febre. Merda, penso. El truco per preguntar-li com està i em respon que millor i m’interesso – dissimuladament – per saber si podrà fer castells i em respon que intentarà venir. I li demano que em passi la Isa – tieta Isa – i veien que no la convencia li dic que em passi amb la persona que realment mana a la casa: el Pol – cosinet Pol – i li dic quasi ordeno – que els digui als papes que vol anar a fer castells. Miraculosament l’estrateja – plenament estudiada - funciona i el Fibra – tiet Fibra – tot i la febre ve a l’actuació.


Em toca la pinya del 2d7, el local es va omplint i ja enfilem amunt cap a la Plaça del Rei – plaça de nou – mentre recordo que l’últim cop que havíem trepitjat aquesta plaça com a castellers havíem descarregat el primer 9d7 de la Colla i jo feina el meu pilaret.

Actuem amb Castellers de la Vila de Gràcia, Jove de Sitges i Joves de Valls. Sortim quarts.

Els Castellers de la Vila de Gràcia descarreguen el 4d7, 4d7a, 3d7 i pilar de 5. La Jove de Sitges el 3d7, 4d7, 4d6a i dos pilars de 4 (un per sota). I la Joves de Valls, descartant un possible 5d8 ha fet el 3d8, 4d8, id5d7, 5d7 – on els segons eren els terços del 5d8 – i un pilar de 5.


I nosaltres? Sortíem de 5d7, que ha anat perfecte i de segons anàvem els terços del 5d8. Després hem encarat el segon 3d8 de la temporada i oju!! L’any passat el primer castell de vuit no el vam fer fins el 8 de juny al Vendrell, així que hem avançat la feina casi un mes. El tres algo més treballat que el del Catllar, això si. A tercera ronda afrontàvem el primer 2d7 de la temporada – amb la meva pinya – algo lent, però sense més complicacions. Destacar l’estrena de l'Abril com acotxadora en un 2d7.

I per acabar: vano de cinc on he fet de baix en un dels dos pilars de quatre.



Aquí tenim la foto amb les meves dues crosses: l’Anna Guasch i la Carme Bertran que, per cert, s’estrenava com a crossa.

Molt bona diada Jove! Objectius més que assolits! I gràcies Fibra – tiet Fibra – per haver vingut tot i estar malalt.

I ara? A seguir treballant. Aquest cap de setmana no tenim actuació, però divendres hi ha assaig especial de 3d9f i 4d9f. Així que al loro! Només ens queden tres diades pel dia D: Sant Joan. Així que a currar.

Ah! I dimecres es posarà pantalla gegant al local per veure la final de la Champions!

I jove jove jove!!