dilluns, 18 de maig del 2009

El castell de vuit ja està aquí


Em desperto, em vesteixo amb els pantalons blancs, la camisa lila, la faixa sota el braç i em poso el collaret de la bona sort, que només porto quant s’estrenen castells de vuit o quant fem el 2d8f o superior – és una xorrada, però sempre m’ha portat força sort –, tot i que al Catllar no sabia què faríem, jo per si les mosques me’l vaig posar.

Abans de l’actuació hi havia un bon esmorzar per tot els membres de la colla, amb un bo pa amb tomàquet amb llangonissa i cansalada a la brasa i un bon vinet per ajudar a baixar.

Mentre ens dirigíem cap el castell el Joanet em va donar la pinya del tres i em vaig posar manos a la obra. Alguns components de la Colla van visitar el castell i d’altres van fer un pilar de quatre davant del pou. Jo seguia fent rodonetes, la gent anava arribant, bé. Pel que havia dit el Gran Cap de Colla divendres a l’assaig, els castells que faríem dependrien de la quantitat de gent que fóssim. La canalla ja ens havia demostrat que en tenia ganes, ara li tocava a la resta, calia que la Colla respongués, i més després del gran assaig de pinya del tres on hi vam col•locar dosos – divendres – .

Comencem l’actuació i jo ja tinc la pinya del tres llesta, sense saber encara si el tres serà de set o portarà un pis més. Sortim de 4d7, amb els terços del de vuit de segons, i es descarrega sense cap mena de problema. Ara toca el tres, i serà de vuit pisos i es descarrega tranquil•lament, sense patir i destacant l’estrena de la Laura com acotxadora en un castell de vuit – felicitats! –. Els del tronc em van dir que estaven perfectes, no semblava que fos el primer de la temporada. La Colla ja ho celebra i el Fibra – tiet Fibra – felicita a l’Ata de la seva manera, amb una bona bufetada a la cara, i és que l’Ata havia fet de baixos al 4d8 i fins i tot a l’intent de 4d9f de Sant Magí, però el d’ahir va fer el seu primer tres. I jo contentíssima! la meva pinya!! La pinya d’aquell primer tres de la temporada era meva!! Uffff!!
En tercera ronda es descarrega el 5d7, el quart d’aquesta temporada. I ens inventem una quarta ronda – ja ho té això d’actuar sols – i descarreguem el 4d7a. I per finalitzar fem un vano de 5 a l’interior del castell.

Molt bona diada espartanos! Ahir vam ser suficients per poder encarar un 3d8 en solitari i hem pogut regalar a la nostre canalla aquest castell tant esperat – sobretot per ells –, així que Jove, felicitats!

I ara a seguir treballant: aquest cap de setmana més i millor a la Diada del Local amb Castellers de la Vila de Gràcia, Joves de Valls i Jove de Sitges.


I jove jove jove!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No hi ha bofetada del fibra quan t'estrenes fent una pinya?? Jo te'n dec una que me la vas fotre a Constantí! :p

Albert

Daniel Garrido ha dit...

felicitats Jove!

carlos ha dit...

Bones! Tot i que jo prefereixo el blanc amb ratlles vermelles... de tant en tant entro i vaig mirant com va la competència jeje

Està força currat el blog!

Per cert, no sé si ja t'ho vaig dir lo del documental dels castells de babel, però com que la memòria falla, et deixo el link de la pàgina del documental.

http://www.castillosdebabel.com/Intro.html

Vagi bé!

Saluda a la Clara que fa segles que no la veig!