dilluns, 11 de maig del 2009

Diada de Sant Anastasi

Ahir teníem actuació a Lleida, però alguns ja hi vam pujar de festa dissabte a la nit. Després d’un espectacular sopar al bar Roma – allò si que són braves! – ens vam dirigir cap als concerts i fins i tot vam pujar a alguna atracció de la fira! Tot i anar a dormir tard i dormir de forma incòmode – cinc en un cotxe... ja se sap – l’endemà alguns encara tenien l’esperança de poder participar al concurs de pesca amb una canya feta amb una branca..., en fi, la canya la vam fer – el Joan – però clarament no hi vam participar – sobretot perquè no vam trobar el lloc del concurs – . I cap a les 11h ens dirigíem cap a esmorzar al costat de la Paeria.

Així començava la diada, una actuació amb Castellers de Lleida i Castellers de Barcelona. Primer es va entrar a plaça amb un pilar caminant per part de colla – el nostre supersònic pilar amb l’Abril d’enxaneta – .

Els Castellers de Lleida, després de dos intents desmuntats de 5d7 – a primera i a segona ronda – han acabat la diada realitzant el 4d7a, 3d7, 4d7, dos pilars de 5 i un pilar de quatre al balcó.

Pel que fa als Castellers de Barcelona, han obert la diada amb un 4d8 un pel lent, però molt correcte, seguit del 5d7, el 4d7a i un pilar de 5.

I nosaltres? Vam descarregar el 5d7, el primer cinc que feia la Marta com a dosos. Després vam tirar el 4d7a i en última ronda el 3d7, descartant un possible 3d8, per canvis d’última hora als pisos superiors. Però el tres de vuit pisos arribarà! I per acabar, vano de 5.

I pel que fa a fer pinya a les altres colles, colla hauríem d’ajudar molt més. De la mateixa manera que a nosaltres ens agradaria que ens ajudessin – sobretot si en un principi anàvem a tirar un castell de vuit – . A les altres colles també els agradaria tenir ajuda.

Després de l’actuació, dinar al local d’assaig dels Castellers de Lleida i cap a Tarragona falta gent! Sempre ens quedarà Roma.

I ara Jove a seguir treballant. La setmana que ve tenim actuació en solitari al Catllar! Ah! I recordeu que tenim fins divendres per pagar lo de Luxemburg!

I jove jove jove!!

CdL ha dit...

La propera vegada, enlloc de dormir al cotxe, demaneu-ho per fer-ho al local!!!

si més no, estareu més amples!

Jordina Estopà Masdeu ha dit...

jejejeje

Anònim ha dit...

kadasku a la seva pinya!