diumenge, 5 d’abril del 2009

Gatejar, caminar, córrer


Vacacionitis, la vacacionitis de Setmana Santa també ens afecta. No va venir tanta gent com estem acostumats aquests últims dies, però si ho compares amb assajos de la temporada passada no ens podem queixar. Tot i això, vam tornar a la màgica xifra de sis pinyes: 3, 4, 5, 9, 3d9f i 2d8f. Bon assaig, tot i que per un moment vaig pensar que tornaria el Gran Blau de la Mà. A mi em va tocar pringar, com a novata pinyera que sóc: fer la pinya del 3 per les 22:25, avisar crosses, avisar a tot el folre del 3 i també el del 2...però ja m’hi estic acostumant.

I bon discurs del Gran Cap de Colla al final de l’assaig: som com uns nens que primer aprenen a gatejar, després a caminar, cosa que implica caure de tant en tant, i després a prenen a córrer. I així som nosaltres, hem de tornar a agafar el ritme, primer gatejant i a poc a poc ens hem de tornar a créixer, per acabar corrent a tota velocitat. Però em d’anar pas a pas, com un nen no podrem córrer si abans no hem gatejat o caminat. Així que a poc a poc i bona lletra, aquesta és la clau.

Ara tenim una setmana de descans i quant tornem de les vacances ens toca treballar fort ja que se’ns presenta la primera actuació de la temporada el 19 d’abril a Gràcia i al cap de quatre dies ja tenim la diada de Sant Jordi.


(i ahir gran nit de Dixieland al local, en motiu de la cloenda del Festival)

I jove jove jove!!