dilluns, 7 de setembre del 2009

Situem-nos


Han passat moltes coses des de l’última actualització: Vilafranca va descarregar per primera vegada al món mundial el 3 de 9fa; una servidora va canviar l’u pel dos; divendres fèiem un bon assaig; ahir es va actuar a Guissona i avui he acabat les entregues (yujuuu!), ara només queda esperar a dijous i tot serà perfecte.

Però anem pas a pas.

Dilluns a la nit m’arribava la notícia del 3d9fa dels verds, i si amb la notícia ja vaig flipar, el vídeo em va fer esborronar d’una manera impressionant: felicitats!

Dijous, tres de setembre, una servidora en feia vint, VINT! En feia vint amb tot el col•lapse mòbil/feisbuc que comporta, mil gràcies! Però dijous també va néixer la filla del Marc que, per cert, es diu Jordina – si Joan, la profecia s’ha complert –, cosa que em fa molta molta i moolta il•lusió!

Divendres, assaig molt important, tocava posar-se les piles. Dimarts va ser una mostra del que podia arribar a ser el divendres, i no va fallar. Força gent i bon ambient, bones proves i la ment posada en el mes que ens espera. Papallones! Papallones!

I diumenge, Guissona, diada que em feia especial il•lusió, però no hi haurà crònica, – ho sento, anònim “tarragoní matalasser”, per cert, algun dia ja em diràs qui ets eh! – més que res perquè no hi vaig poder anar. I em fa molta molta molta ràbia! Les obligacions – les maleïdes obligacions – universitàries van fer que em perdés la diada. Destacar el primer 3d7a de la Colla. Però no en vull parlar gaire....em fa massa ràbia! Aiiii!!!

I a seguir treballant senyors, l’hora és arribada. No ens podem relaxar, ens queda un mes i mig on hem de donar el millor de nosaltres mateixos, amb la concentració i mentalització que comporta. Està a les nostres mans.

(petit, petit repàs, ho sé. De moment us haureu de conformar amb això. Apa!)

Foto: M. Neus Baena

I jove jove jove!!

5 comentaris:

Vallvè I ha dit...

quan no pots anar a una actuació et sap greu...

però quan no hi pots anar per "maleïdes obligacions universitàries", llavors fa ràbia!

en vam ser dos! :P

Anònim ha dit...

mentidera, però si l'assaig va se fluixet

Jordina Estopà Masdeu ha dit...

no ho has entés "anònim", parlava de gent, no de proves. La veritat és que esperava menys gent.

A nivell de proves...teniem la meitat del tronc o de vecances o de bodes, ja vam fer prou.

Anònim ha dit...

Tranquila, em dono per satisfet. Ànim amb les obligacions universitàries.

Un tarragoní matalasser

Anònim ha dit...

Tranquila, les obligacions són el primer. Ànims. Esperaré a una crònica més potent passat el dia 11.

Un tarragoní matalasser