dilluns, 25 de febrer del 2013

Hi tornem



I en pocs dies, hi tornem.


I, la veritat, aquests últims dies m’han començat a envair les ganes. No és que no en tingués abans, però em sentia conduïda pel camí dels esdeveniments, simplement m’estava deixant portar. Ara friso. I sobretot perquè ho veig i ho visc com quelcom nou. Després de tants anys fent pinyes durant els assajos – i les sortides – tinc ganes d’experimentar el no fer-ne, el dedicar-me a altres tasques, el tornar a entrar a les pinyes, el que m’hagin de dir que calli perquè estic xerrant quan no toca, el poder relacionar-me més amb els companys de la Colla, el veure-ho tot des d’un punt de vista diferent.


De pinyes marxo amb la motxilla plena i satisfeta. Han sigut uns anys molt intensos i de molta feina i ha sigut tot un plaer i honor poder-ne formar part. Gràcies pinyerus per aquests quatre anys! Crec que cal allunyar-se de les coses per, després, veure-les des d’una perspectiva diferent. I això ho necessitava


Divendres el local tornarà a estar ple d’il·lusions i ganes, d’ambició, de voluntat de treball i de concentració. Som-hiiiii!


Aquest any, serà un gran any.

[Foto: Neus Baena] 


I jove jove jove!!